Płatna usługa ZDALNE WSPARCIE TECHNICZNE będzie funkcjonowała w następujący sposób:
– Po otrzymaniu przez nas informacji o awarii urządzenia dostarczonego i serwisowanego przez De Ville Biotechnology (telefonicznie, mailowo, listownie, faxem) rozważymy możliwość wykonania naprawy bez bezpośredniej wizyty naszego serwisanta. Prześlemy mailem ofertę na potrzebne do naprawy części oraz kalkulację kosztu zdalnego wsparcia technicznego.
– Jeżeli klient zaakceptuje naszą propozycję i dysponuje personelem, który może fizycznie wykonać czynności pod nadzorem naszego serwisu*), należy przesłać na nasz adres
serwis@deville.com.pl zlecenie przeprowadzenia naprawy w zaproponowany sposób.
– Jest bezwzględnie wymagane, by personel użytkownika wykonujący naprawę stosował się do wszystkich wskazówek i poleceń przekazywanych przez serwisanta zdalnie nadzorującego naprawę. W przeciwnym wypadku nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za niepowodzenie naprawy i ewentualne dodatkowe szkody powstałe w wyniku braku pełnej współpracy z naszym serwisem.
– Koszt usługi Zdalne wsparcie techniczne, będzie każdorazowo kalkulowany indywidualnie. Minimalna opłata za konsultację (przekazanie prostych wskazówek dotyczących wykonania operacji na sterowniku urządzenia w celu skasowania błędu) wynosi 100,- zł netto + VAT 23%.
*) Uwaga! Wskazane jest, by osoba wykonująca naprawę dysponowała do łączności z naszym serwisantem, nadzorującym naprawę: smartfonem, laptopem lub komputerem wyposażonym w kamerę internetową i zainstalowaną jedną z aplikacji umożliwiających połączenia video.