SERWIS
Zapewniamy najwyższej jakości serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla wszystkich urządzeń zakupionych w naszej firmie*.
Nasz serwis opiera się na fachowości i doświadczeniu oraz dużej mobilności naszych serwisantów, działających z różnych miast Polski. Staramy się, by czas reakcji / przystąpienia do naprawy mieścił się w przedziale 24-72 godzin** od otrzymania zgłoszenia o awarii.Dążymy również do tego, by większość napraw była wykonywana już podczas pierwszej wizyty serwisowej – każdy z serwisantów posiada duży zapas części zamiennych, który jest regularnie uzupełniany z prowadzonego przez nas centralnego magazynu części zamiennych.
Nasi serwisanci posiadają doświadczenie oraz głęboką wiedzę – nie tylko na temat serwisowanych urządzeń, ale również prowadzonych w nich procesów. Uczestniczą oni regularnie w szkoleniach wewnętrznych oraz prowadzonych przez producentów serwisowanych urządzeń.
Wiele urządzeń laboratoryjnych – jak autoklawy parowe, zmywarki, komory laminarne – wymaga wykonywania okresowych przeglądów technicznych***. Regularne serwisowanie służy nie tylko utrzymywaniu urządzeń w dobrym stanie technicznym, zmniejszaniu ryzyka awarii oraz przedłużeniu żywotności aparatury. Ważnym aspektem jest kontrola i konserwacja systemów zabezpieczeń, co służy zwiększeniu bezpieczeństwa pracy i jest wymagane przez stosowne dyrektywy, normy i przepisy.
——————
*) W przypadku urządzeń zakupionych poza naszą firmą, każde zapytanie rozpatrujemy indywidualnie.
**) Z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
***) Wynika to z wymagań producentów urządzeń zawartych w instrukcjach obsługi i konserwacji oraz z obowiązujących przepisów i norm (jak np. dyrektywa maszynowa, dyrektywa ciśnieniowa).